2020 жылдың 3 наурызында Білім беру бөлімінің РМК жылдық жұмыс жоспары аясында Ақмола облысы Есіл ауданы әкімдігінің жанындағы Есіл қаласының "№2" Болашақ "бөбекжай-бақшасы "МКҚК-да" әр түрлі қызмет түрлеріндегі балалардың сөйлеу белсенділігін дамыту " тақырыбында аудандық семинар өтті.
Аталған іс-шараның мақсаты-мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу белсенділігін дамыту мәселелері бойынша құзыреттілік пен кәсіпқойлық деңгейін арттыру болып табылады.
"Болашақ" ясли-бақшасының меңгерушісі А. К. Ашенова құттықтау сөз сөйледі, ол жұмыстың басталғанын жариялады, барлық қатысушыларды салтанатты түрде құттықтады. Балабақша тәрбиеленушілері мен педагогтар Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына арналған композицияны ұсынды.
Одан әрі семинарға қатысушылар ашық сабаққа шақырылды.
"Бізге қонаққа қыс келді" мнемотехниканы қолдану арқылы сөйлеуді дамыту бойынша жоғары топта сабақ тәрбиеші: Наумчик-Федченко Н. А. өткізді, асықтерапия әдістемесін қолдану арқылы "Қызықты математика" сабағы қазақ орта тобында тәрбиеші А. С. Ғумыр өткізді, "біз музыкамен доспыз" орта тобында Карл Орфа әдістемесі бойынша музыкалық сабақ өткізді.
"Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытуда мнемотехника тәсілдерін қолдану" тәжірибесін жалпылау барысында тәрбиеші Наумчик - Федченко Н. А. теориялық бөлімде педагогтарды мектепке дейінгі мекеменің білім беру үдерісіне "мнемотехника" технологиясын енгізу ерекшеліктерімен таныстырды. Практикалық бөлімде педагогтарға таныс ертегілердің сюжеттері бойынша мнемотаблицаны құру ұсынылды.
"Сөйлеу музицирование" мастер-классының мақсаты педагогтарды сөйлеу ойындары мен жаттығуларын қолдана отырып, музыкалық сабақтарда қолданылатын әдістермен және әдістермен таныстыру болып табылады. Теориялық бөлімінде О. Ю. Шутова педагогтарды Ритмодекламация - берілген ырғақта мәтіннің анық айтылуы, өлеңдер сияқты қызмет түрімен таныстырды. Сөйлеу жаттығулары ритм сезімін дамытуда үлкен маңызға ие. Музыканың ырғағы декламациямен үйлескенде балаларға оңай сіңеді. Ал мәтінді музыка немесе қозғалысқа қолдау көрсету жақсы есте сақтауға, эмоциялық жаңғыртуға мүмкіндік береді. Практикалық бөлімде педагогтардың назарына балалардың күнделікті өмірінде және сабақтарда, сонымен қатар балалардың музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін пайдалана алатын ойындар, жаттығулар ұсынылды.
"Асықтерапия" мастер-классында тәрбиеші А. С. Ғумыр өзінің асықтерапия бойынша жұмыс жүйесін ұсынды, асық түрлерімен таныстырды, сонымен қатар балалармен, әріптестерімен және ата-аналармен сабақтарда және сабақтан тыс іс-әрекеттерде қалай қолдануға болатынын көрсетті. Түрлі-түсті асықтар "Мәңгілік ел"жалпыұлттық идеясына негізделген жас ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктеріне, балалардың қабілеттері мен қажеттіліктеріне сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға, рухани-адамгершілік құндылықтарды, жалпыадамзаттық құндылықтарды, патриотизм мен толеранттылықты тәрбиелеуге ықпал ететін әр түрлі нұсқаларда ұсынылды.
Асықтан жасалған барлық ойындар балалардың ой-өрісін дамытуға, асық ойынын белсендіруге, қолдың ұсақ моторикасын дамытуға, түстерді ажыратуға, сандарды тануға, тура және кері санау біліміне арналды.
Семинар соңында сәбилер бақшасының әдіскері Л. М. Котельникова "Цицерон алгоритмі"интеллектуалдық ойыны арқылы қорытынды жасады. Семинарға қатысушыларға келесі сұрақтар бойынша жауап беру ұсынылды: кім? Не? Қайда? Не? Не үшін? Қалай? Қашан? әрбір жеке ұсынылған технология аясында: музицирование, асықтерапия, мнемотехника.
Қатысушылардың пікірлері бойынша семинарды ұйымдастыру жоғары деңгейде өтті, оның тақырыбы сұранысқа ие және өзекті, семинардың жұмысы барлық қатысушылардың белсенділігімен ерекшеленді.
№2 "Болашақ" ясли-бақшасының барлық ұжымына меңгерушісі А. К. Ашенова атынан қызықты және мазмұнды семинарды ұйымдастырғаны үшін алғысымызды білдіреміз.
Семинарға қатысушылардың барлығына табысты және жемісті жұмыс, шығармашылық бастамаларды дамытуда және инновациялық жоспарларды іске асыруда табыстар тілейміз!
МДҰ әдіскері М. Унгефуг